środa, 23 marca 2011

siema siema :)

hej cześć i czoołem ! :)
Jestem Dziudzia/Dziudziak :)
Jak kto woooli ! Jestem cholerną maniaczką przegladania , stron z gotowymi zestawami , ciuchami , kosmetykami :) Zresztą jak chyba każda dziewczyna :) Mam też lekko feministyczne poglądy :)
Chce prowadzić tego bloga i pokazywać, każdej z nas że tanio i nie drogo można fajnie się ubrać :)
Nie musimy nosić, markowych rzeczy , drogich biżuterii :) Możemy same tworzyć!
Przecież żadna z nas , może nosić to co naprawde lubi ! Nikt nie może jej narzucać, co może na siebie włożyć a co nie ( hahah, no oprócz nauczycieli/rodziców :p ) .. Na tym blogu, chce pisać o chłopakach/ciuchach/biżuterii ! :)  Mile widziane propozycje ! :)


                                    ~ ~ ~

Od dziś będę powtarzać te słowa jak mantrę; jestem dla Ciebie zbyt zajebista!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz